IT správa firem – Outsorcing

Smluvní servis, tedy servisní zásahy na základě uzavřené smlouvy, může být řešením Vašich problémů, kdy je časové hledisko důležité. Zakázky a servisní zásahy jsou řešeny jako přednostní, předmětem smlouvy jsou pak zaručené doby nástupu na opravu, případně doručení náhradního zařízení. Tyto služby pokrývají problémy hardware i software a jsou určeny především pro zákazníky z blízkého okolí, kde se úspěšně daří dodržovat stanovené termíny bez případných zdržení spojených s dopravou.

Soustřeďte se na svůj byznys a IT nechejte na nás! V malých a středních podnicích není optimální budovat rozsáhlé IT oddělení, které zodpovídá za správu a rozvoj Vaší IT infrastruktury. V těchto případech je vhodné tuto zodpovědnost přenést na externí firmu, která Vám bude IT spravovat efektivněji.

Smluvní cenová politika

Cena služby je stanovena dohodou v závislosti na velikosti počítačové sítě (počet pracovních stanic, serverů, síťových prvků, atd.)

Bronzový tarif

Stříbrný tarif

Zlatý tarif

Diamant

Počet PC

1 - 3

4 - 7

8 - 11

12 a více

Paušál

2900 Kč

4900 Kč

6900 Kč

8900 Kč

Telefonická podpora

Ano

Ano

Ano

Ano

Vzdálená správa

Ano

Ano

Ano

Ano

Počet výjezdů v paušálu

2

4

Neomezeně

Neomezeně

Počet hodin v paušálu

3

7

12

Neomezeně

Reakční doba

48 hodin

24 hodin

12 hodin

6 hodin

Sleva na hodinovou sazbu

-

10 %

20 %

-

Ceny jsou pouze orientační a mohou být sníženy či navýšeny dle specifik a požadavků jednotlivých firem.Doporučujeme nás zcela nezávazně kontaktovat a nechat si udělat individuální nabídku.