IT správa firem – Outsorcing
Smluvní servis, tedy servisní zásahy na základě uzavřené smlouvy, může být řešením Vašich problémů, kdy je časové hledisko důležité. Zakázky a servisní zásahy jsou řešeny jako přednostní, předmětem smlouvy jsou pak zaručené doby nástupu na opravu, případně doručení náhradního zařízení. Tyto služby pokrývají problémy hardware i software a jsou určeny především pro zákazníky z blízkého okolí, kde se úspěšně daří dodržovat stanovené termíny bez případných zdržení spojených s dopravou.
Soustřeďte se na svůj byznys a IT nechejte na nás! V malých a středních podnicích není optimální budovat rozsáhlé IT oddělení, které zodpovídá za správu a rozvoj Vaší IT infrastruktury. V těchto případech je vhodné tuto zodpovědnost přenést na externí firmu, která Vám bude IT spravovat efektivněji.
Smluvní cenová politika
Cena služby je stanovena dohodou v závislosti na velikosti počítačové sítě (počet pracovních stanic, serverů, síťových prvků, atd.)
|
Bronzový tarif |
Stříbrný tarif |
Zlatý tarif |
Diamant |
Počet PC |
1 - 3 |
4 - 7 |
8 - 11 |
12 a více |
Paušál |
2900 Kč |
4900 Kč |
6900 Kč |
8900 Kč |
Telefonická podpora |
Ano |
Ano |
Ano |
Ano |
Vzdálená správa |
Ano |
Ano |
Ano |
Ano |
Počet výjezdů v paušálu |
2 |
4 |
Neomezeně |
Neomezeně |
Počet hodin v paušálu |
3 |
7 |
12 |
Neomezeně |
Reakční doba |
48 hodin |
24 hodin |
12 hodin |
6 hodin |
Sleva na hodinovou sazbu |
- |
10 % |
20 % |
- |
Ceny jsou pouze orientační a mohou být sníženy či navýšeny dle specifik a požadavků jednotlivých firem.Doporučujeme nás zcela nezávazně kontaktovat a nechat si udělat individuální nabídku.
|
|